Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΕΝΑΣ ΤΥΠΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Η ΟΧΙ ;



Σήμερα Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011 στη περιοχή Λαγκάδα της Χίου ερχόμενος από τις Οινούσσες, καθόμουν αμέριμνος σε ένα παγκάκι περιμένοντας ένα ΤΑΧΙ για να με πάει στο αεροδρόμιο ώσπου ξαφνικά, με πλησίασε μια ευγενέστατη Κυρία η οποία μου λέει: "Είμαι από το Λιμενικό Σώμα της Χίου και θα ήθελα να δω την ταυτοτητά σου".

Αρχικά δεν πείστηκα από τα λεγομενά της καθώς δεν μου έδειξε καμία ταυτότητα και κανένα αποδεικτικό στοιχείο.

Μετά από 1 λεπτό όμως, εμφανίστηκε ένας άλλος Κύριος ο οποίος μου λέει(αφού μου έδειξε την ταυτότητα εργασίας του): " Αντιπλοίαρχος του Λιμενικού Σώματος της Χίου, ακολουθήστε μας"!

Ρωτάω που θα πάμε;
Απαντά στο αυτοκίνητο του Λιμενικού Σώματος.

Μόλις φτάσαμε πήρε την τσάντα μου η Κυρία και άρχισε να ελέγχει και την παραμικρή λεπτομέρεια!΄
Από τη θήκη των γυαλιών μου και την μπαταρία του laptop μέχρι ένα φακελάκι που είχα το οποίο προορίζεται για να απορροφά την υγρασία!

Στο τέλος ρώτησα τα ονοματά τους και αφού κράτησαν τα στοιχεία της ταυτοτητάς μου και της άδειας ταχυπλόου με άφησαν να φύγω!

Πιο συγκεκριμένα ο Αντιπλοίαρχος με άφησε να φύγω...!
Η Ανθυπασπιστής ήθελε να με πάει στο λιμεναρχείο για εξακρίβωση στοιχείων.

Το περίεργο της υπόθεσης ήταν πως η Κυρία ήταν ντυμένη με φόρμα και ο Κύριος με τζιν και μπουφάν!Επιπλέον πριν τον έλεγχο έτρωγαν σε ένα μεζεδοπωλείο καλαμαράκια!

Άραγε έψαχναν κάποιον ή ήταν ένας απλός τυπικός έλεγχος;
Πάντως ότι και να ήταν συγχαρητήρια γιατί μπορούμε να αισθανόμαστε ασφαλείς διότι κάποιος είναι φύλακας των συνόρων μας!

ΥΓ. Μάλλον η πρώτη απάντηση μου μοιάζει να ταιριάζει στην περιπτωσή μου διότι δεν έχει ξανακουστεί ποτέ τίποτα παρόμοιο στην περιοχή μετά από συζήτηση που είχα με τους ντόπιους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου