Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΑ CONTAINERS!



Συνεχές παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών για τον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Τελευταίο παράδειγμα, η υπογραφή συμφωνίας από τον όμιλο Τσάκου για την κατασκευή δύο containerships με κορεατικό ναυπηγείο, ενώ, πριν από λίγες ημέρες, μία ακόμη ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, η Paragon Shipping, συμφώνησε για τη ναυπήγηση δύο containerships, σε αντικατάσταση δύο υπό ναυπήγηση kamsarmax.

Η στροφή της ελληνικής πλοιοκτησίας σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προκύπτει και από τα στοιχεία που αφορούν στις αγοραπωλησίες πλοίων από τις αρχές του έτους. Ισως για πρώτη φορά, τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των containerships, που αγοράσθηκαν από ελληνικά συμφέροντα, είναι σχεδόν διπλάσιος από αριθμό των πλοίων ξηρού φορτίου και δεξαμενοπλοίων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking, από τα 29 πλοία που αγόρασαν μέχρι στιγμής στη διάρκεια του 2011 οι Ελληνες εφοπλιστές, τα 13 είναι containerships, ενώ μόλις οκτώ είναι πλοία ξηρού φορτίου και άλλα τόσα δεξαμενόπλοια.

Από τα 630,3 εκατ. δολ. που έχουν επενδύσει για αγορές πλοίων το 2011 οι Ελληνες εφοπλιστές, τα 250,9 εκατ. δολ. είναι σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 143,4 εκατ. δολ. σε πλοία ξηρού φορτίου και 236 εκατ. δολ. σε δεξαμενόπλοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου